2011. szeptember 21., szerda

Valahol el kell kezdeni...

A bejegyzés címe egyrészt vonatkozik a blogírásra, másrészt a suhanásomra is.

Gyorsan bemutatkozom, ahogy illik: Pásztory Dóri vagyok, de a barátaim Döncinek vagy Dömpernek szoktak hívni, úgyhogy a bejegyzéseim az egyszerűség kedvéért ezen a néven futnak majd. Ha már nagyon unom, hogy mindig futásról írok, akkor elmesélem miért kaptam ezeket a neveket.


Úsztam 11 évet, két Paralimpián vettem részt (Sydney és Athén), amit 2 arannyal, 2 ezüsttel és egy bronzzal zártam. Volt világcsúcsom is (amit sajnos nem tudok bizonyítani, mert elvesztettem a hitelesítő okiratokat...) meg mindenféle, de aztán nagyon meguntam a faltól falig dolgot és 20 évesen úgy döntöttem, itt az ideje, hogy több időt töltsek szárazföldön, mint a vízben.
Aztán eltelt 7 év úgy, hogy nem mozogtam rendszeresen semmit. Majd erről is írok, bár nem vagyok rá büszke...

Az én futópályafutásom (?) tehát olyan mélyről indult (konkrétan a víz alól), amivel szerintem bárki tud azonosulni, remélem sokan fognak is és csatlakoznak hozzám, hozzánk.

Felsorolom azokat a témákat, amikről feltétlenül szeretnék írni és amiről most nem fogok az első bejegyzésben, mert roppantul unalmas lenne egy kisregény méretű első poszt és soha többé nem olvasnátok.

Szóval a kifejtésre váró szuperizgalmas kulcsszavak.
-POSZT 2011
- miért utálok futni?
- Nike Félmaraton 2011
- miért futok mégis?
- a 10/10 és a Pegazus
- a Művésznő
- 2012 és a nagy szavak

Tartsatok Velem, Velünk aztán majd kiderül hova tart ez a Suhanás!


1 megjegyzés: